Dag21&21&23 Las Vegas

Dag21&21 Las Vegas

Bij een temp vam zo’n 38/39 graden hier wat rustig gestart. Niet te vroeg op en rustig eten. Vervolgens onze wandeling door het casino op weg naar de strip. Vandaar pakken we de bus verderop de strip om on op te laten pikken in een Hummer van battlefield Las Vegas. Daar gaan we echt schieten! Hier in Nevada zijn de wetten anders en mag je schieten. We hebben allebei een pakket uitgekozen met 4 wapens. Marjolein gaat echt goed met een sniper geweer en de latere is niet zo best te zien daar het target al een gatenkaas is. Ikzelf heb een pakket met een AK47. Het is leuk om eens te doen en best wel apart. Single shots en burtsts geprobeerd, maar de single zijn tocg een stuk accurater. Vanaf de schitbaan weerde bus in op weg naar de Casino’s achterin om wat te wandelen, wat te drinken, wat te wandelen, wat te drinken etc.. Huiswerk is niet goed geweest met de wedstrijd tegen AUS want de gemm hotel/casino hebben schermen hangen van 4 bij 3 en kleiner ;-( Maar goed, voor de rest is alles goed gelopen en gegaan. Wat een grote gebouwen al die casino’s en hotel’s. In een kun je gewoon zeker een halve dag zoet zijn. Maar goed, hier en daar wat kijken en even gegeten bij een ierse pub om de bus te pakken naar downtown freemont street. Dit is het oude gok gedeelte waar ook de Golden Nugget en Binion’s zijn gelegen. Om dit levendig te houden hebben ze een deel van freemont street overkapt met led zodat ieder uur een muziek/licht show zich boben je hoofd afspeeld. Erg leuk en gezellig en druk, Overal kunje een biertje halen en dus lekker slenteren over Freemont street met hier en daar een bandje. Tegen midderncht de bus weer teruggepakt om nog enen te blijven hangen is on CircusCircus casino om wat automaten te bekijken en wat blackjack tafels. Erg leuk allemaal en het gaat gewoon 24/7 door. Toch weer 2uur geworden voor we het mandje induiken.

Na het ontbijt scheiden onze wegen zich. Marjolein heeft geen zin in weer een drukke dag en wil wat bij de camper hangen/opruimen/zwembadje doen. Ik doe die onzin thuis wel en wil de stad ervaren. Ik pak de bus voor een rondje stad met wat buitenwijken, wip even bij de lokale Harley binnen ( zo groot als Perry sport Utrecht ongeveer) en bij de bestbuy alvorens mijn weg te vervolgen richting de strip. Daar wat rond geslenterd alvorens weer naar het hotel te gaan. Daar even een biertje gehaald om Marjolein te verassen bij het zwembad. Even omkleden en een kwartier lopen naar een ander hotel waar we een show geboekt hebben: Rainding de rockvault. Een bij elkaar geraapte groep verlepte rockers uit bands als Heart, Whitesnake, Survivor etc. Verlept in de muziek zijn ze zeker niet want het klinkt allemaal best en we hebben ons prima vermaakt met een rock show die een hoop jaren 70 en 80 nummers bevat. Daarna in het casino van 100 150 dollar weten te maken aan de blackjack tafel waar Marjolein blut ging ;-P

Morgen de camper tgerugbrengen, wat rondlopen op de strip en ff douchen op de hotelkamer waar we niet gaan slapen want het vliegtuig vetrekt 0600 naar NY en verder naar AMS. Zo dit is het laatste verhaal, bedankt voor de reacties en het meereizen.

Grt

Matthé & Marjolein